بایگانی روزانه: آگوست 16, 2009

كروبي: آزار جنسي بازداشت‌شدگان شايعه‌ای بود که ‌خواستم رسیدگی شود.

كروبي با اشاره به برخوردهايي كه در واكنش به انتشار چنين نامه‌اي صورت گرفت گفت : بيش از ده روز منتظر پاسخ نامه ام بودم ولي به من خبري نرسيد و بنابراين اين نامه را علني كردم و در اين ميان برخي دوستانه انتقاداتي را مطرح كردند كه من نيز استقبال كردم.

گفتني است آيت الله هاشمي شاهرودي رياست سابق قوه قضائيه در پاسخ به ادعاهاي كروبي اعلام كرده بود هيچ موردي از آزار جنسي در بازداشتگاههاي ذيربط وجود نداشته است. ادامه‌ی خواندن

نوشته‌شده در دورود | برچسب‌خورده با , | دیدگاهی بنویسید

جشنواره داستان کوتاه دورود بدون حضور نویسندگان دورودی برگزار شد!

امروز صبح وقتی که بعد از مدت ها  تصمیم گرفتم که دوری چند ساله از محیط داستان را ترک کنم و به جشنواره رفتم .در پلاکاردهایی که در سطح شهر دیده بودم نوشته بود که جشنواره در ساعت 9/30 صبح … ادامه‌ی خواندن

نوشته‌شده در دورود | برچسب‌خورده با | دیدگاهی بنویسید