کرباسچی نوارسبز حامیان موسوی را به تمسخر گرفت

حامیان کروبی سیاست تخریب و تمسخر مهندس موسوی را هم در پیش گرفته‌اند.

به گزارش سایت جمهوریت دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در آخرین موضع انتخاباتی خود ابراز داشته که مطالبات مردم را با نوار سبز، سرخ یا سیاه نمی‌توان پاسخ داد. لازم به توضیح نیست که کنایه کرباسچی به انتخاب نوار سبز به عنوان شناسه حامیان میرحسین موسوی باز می گردد و احتمالا مطالبات مردم را تنها بتوان از طریق جستجوی غزل های حافظ و یا واکس زدن کفش بزرگان جوابگو شد.

کرباسچی در ادامه سخنان خود گفت که ما نمی خواهیم از کروبی یک کاریزما بسازیم. این در حالی است که چندی پیش دبیرکل حزب کارگزاران اظهار داشته بود که تعلق خاطر او به شیخ اصلاحات به اندازه ای است که حتی حاضر است کفش کروبی را هم واکس بزند.

غلامحسین کرباسچی که در دومین گردهمایی سراسری روسای دانشجویان و جوانان ستاد مهدی کروبی در سالن صلح و دوستی مرکز جمعیت هلال احمر اصفهان سخن می‌گفت ، افزود: وقتی موسوی گفت هر ایرانی ، یک ستاد، ما نیاییم بگوییم هر ایرانی، یک سیب! ما نباید خود را سرگرم این کارها کنیم. ‌این در حالی است که در همین همایش لوح ستاد انتخاباتی مهدی کروبی ، توسط شیخ اصلاحات پرده برداری شد که در این لوح نوشته شده بود «هر ایرانی یک سیب». در این لوح عکس دوزن که دو سیب قرمز را به کروبی هدیه می دهند کشیده شده است و در این مراسم رنگ یاس نماد ستاد تبلیغاتی وی در استان اصفهان معرفی شد. ظاهرا ستاد انتخاباتی دبیر کل حزب اعتمادملی در این باره که نماد «سیب» چقدر با سیاست ورزی مدرن مورد نظر جناب کرباسچی همخوانی و هماهنگی دارد با دبیر کل حزب کارگزارن هماهنگ نبوده‌اند

لینک منبع سایت خبر آنلاین

این نوشته در دورود ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

بیان دیدگاه