فراخوان جشنواره داستان کوتاه ملی دورود(مهر)

چند سال پیش من هم عضو انجمن به اصطلاح اهل قلم دورود بودم و داستان می نوشتم .اما حالا….رفتار کودکانه عده ای باعث شد که آن جمع صمیمی از هم بپاشد. شاید 20 نفری می شدیم که تمام زندگیمان شده بود داستان با هم می خندیدیم با هم می نوشتیم از همدیگر انتقاد می کردیم ولی با هم دوست بودیم ولی حالا…آن بچه ها حالا هیچ کدام نیستند که داستان بخوانند صدای داستان خواندشان هنوز هم توی گوشم است. دوستان خوبی مثل طاهره اسکندری، حمید پارسا، احمد و محسن حسینی، سمیه محقق،محمد باجلان، حسین یاراحمدی،پری موسوی و…گویی تک تک داستان هایی را که روزی خواندید هنوز هم توی گوشم زمزمه می شود.دلم تنگ شده از بحث های سیاسی بی فایده خسته شده ام. دلم تنگ شده برای گوش دادن یک داستان .دلم تنگ شده برای داستان و این همه شرابی….دلم تنگ شده برای شنیدن داستان بوی کافور بوی سرهنگ ،دلم تنگ شده برای شنیدن داستان وقتی سوسکها می رقصند.بچه ها دلم برای شنیدن تک تک داستان های شما تنگ شده.چه کسی باعث شد این جمع از هم بپاشد. همه ما خوب می دانیم ای کاش دوباره مثل آن روزها هوا آفتابی بود امروز رنگ آفتاب را ندیدم داشتم خفه می شدم.تمام شهر را گرد و غبار گرفته .دلم  هم گرفته یک پیاله داستان برایم بیاورید.

بگذریم برویم سراغ جشنواره امسال:

دوستان داستان نویس حتماً خاطرشان هست که چندین دوره جشنواره ی داستان کوتاه دورود با عناوین مختلفی از جمله: مُردادگان، جشنواره ی ملّی داستان کوتاه دورود و … با کیفیت مناسبی برگزار شد و توانست نگاههای زیادی را به خود جلب نماید و خاطرات خوبی را رقم بزند. امسال هم دوستان عزیز دورودی بعد از وقفه ی کوتاهی قصد دارند در مردادماه جاری ششمین دوره این جشنواره را با نام جشنواره داستان کوتاه ملی دورود(مهر) برگزار نمایند. وقتی دیدم در فضای مجازی هیچ گونه اثر و نشانه ای از این فراخوان نیست به عنوان یک داستان نویس لرستانی وظیفه ی خودم دانستم تا با درج فراخوان در وبلاگ دِینِ خودم را به این حرکت فرهنگی ادا کنم تا دوستان داستان نویس ام در جریان قرار گیرند. امیدوارم دوستان دیگر هم با پوشش خبری مناسب این فراخوان در سایت ها و وبلاگ های خود دوستان عزیز دورودی را همراهی کنند تا چون همیشه شاهد جشنواره ی خوب و با کیفیتی باشیم.

شرایط جشنواره:

1-     هر نویسنده می تواند تا سه اثر کوتاه خود را در جشنواره شرکت دهد.

2-    آثار ارسالی نباید در جشنواره های دیگر ارائه شده باشند. 

3-   برای سرعت بخشیدن به کار و پرهیز از بی نظمی در تکثیر داستانها جهت ارائه به داوران خود داستان نویسان عزیز بهتر است از هر داستان سه نسخه به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

4-   از آنجا که دبیرخانه جشنواره قصد دارد نسبت به چاپ داستانهای برگزیده در قالب کتاب یا نشریه و بولتن اقدام کند، شایسته است شرکت کنندگان فایل متنی آثارشان را هم در قالبword و بر روی سی دی ارسال دارند.

5-    آدرس و شماره تلفن حتماً قید گردد تا در صورت لزوم دبیرخانه ی جشنواره به راحتی قادر به ارتباط با شما باشد.

6-    آخرین مهلت ارسال آثار 25 تیرماه 1388 می باشد.

7-    زمان برگزاری جشنواره مردادماه 1388 می باشد.

آدرس دبیرخانه: استان لرستان- شهرستان دورود- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی- دبیرخانه ششمین جشنواره ملی داستان کوتاه دورود.

تلفن های تماس: 06654244679 -06654244675 و نمابر 06654244677

 لینک وبلاگ منبع

 

این ورودی در دورود فرستاده شده و با , برچسب خورده. پایاپیوند را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای فراخوان جشنواره داستان کوتاه ملی دورود(مهر)

  1. . می‌گوید:

    سلام
    در لرنا منتشر شد

پاسخی بگذارید

